Uttråkad men inte trött

Jag visste att det inte var bra att sova på dagen för jag vet att jag aldrig kan somna på kvällen då. Jag har kollat på två filmer redan men känner mig ett inte ett dugg trött. Skulle kunna kolla tre filmer till innan jag skulle kunna somna känns det som. Uttråkad är jag också. Brukar oftast bli så på mina myskvällar. I alla fall om jag inte har gjort så mycket på dagen innan. Och det kan man väl inte påstå att jag har gjort direkt. Har varit lite sugen på att gå ut ändå men jag måste rädda rösten för att kunna att kunna jobba i veckan. Egentligen vet jag att borde gå till doktorn och kolla upp det här med att jag tappar rösten eftersom det händer så ofta nu men jag är rädd att han bara ger mig talförbud då för det har jag hört att man kan få och det kommer jag inte klara av. Inte bara det att jag gillar att prata (erkänner att jag gör det) men hur skulle det då gå att jobba? Inte alls faktiskt. Nej får passa på att vara tyst nu när jag kan och hoppas på det bästa istället.

Kanske om jag skulle passa på att städa lite nu när jag inte kan sova. En dammsugare kan väl inte låta så mycket?




Undrar vad alla gör nu? Har ni roligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se