Har ni någon talang?

Fy fan vad trött jag är. Sitter nästan och sover redan. Så typiskt när det är så fint väder ute och man bara skulle vilja sitta på någon uteservering just nu. Det suger lite i Trädgårn´s tarmen men jag vet inte ens om jag orkar att klä på mig. Imorgon ska jag i alla fall vara pigg för då blir det middag hemma hos Tessan med hela gänget. Ska bli superkul, speciellt eftersom det var ett tag sen jag var ute nu! (eller ok om man bortser från 112 kvällen så var det två veckor sen). 

För att byta ämne så är det en i Talang som har snott Tessans talang! Hennes grymma talang (många talang där) är att direkt kunna räkna ut hur många bokstäver det är i en mening som man säger och vi har sagt till henne att hon skulle ställa upp i tävlingen men hon har inte gjort det och ikväll kommer det en kille som snott hennes talang och han går vidare direkt! Med alla tre bockar gröna! Tessan du skulle ha lyssnat på oss!

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se