Släpp Marre loss det är vår!

Äntligen känns det som om jag har sovit ikapp litegrann så att jag är lite piggare. Vet inte om det bara är för ikväll eller om det håller i sig men det gäller att passa på när man känner att man orkar. Så ikväll firade vi att sommaren är här. Eftersom vi har fått stå inne på jobbet hela soldagen så tog jag och Elin igen det på kvällen istället. Först blev det mat och ett glas vin på Trädgårn och efter det det godaste drinkarna jag har druckit (bla en typ glassmango drink som jag kommer leva på hela sommaren) på Maneza. På vägen dit så mötte vi Tessan också så vi drog med henne med. En riktigt mysig spontan sommar kväll som vi kommer få se fler av i sommar. Mer vardagslyx i samhället!




En supergod hallon Moijto. Om ni dyker på en sån någon gång så beställ den! Kvällens drinktips!




Elin spillde ut halva sin drink enlig henne själv. Ni ser ju hur beroende man blir av den!




De har byggt världens mysigaste park i närheten av mig med romantiska ljus och fontän.. lätt att det blir lite vinkvällar där i sommar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se