Fler hattar åt folket!

Älskar sommaren! Älskar solen! Igår firade vi att våren och sommaren är här med en middag hemma hos Tessan. Hon hade lagat kyckling och pasta med en tomatsås, supergott! Och efterrätten var frukt med vit choklad och glass, Tack Tessan det gjorde du bra!

Sen vart det Bomull och deras uteservering. Eller dansgolv där jag tillbringade den största delen av kvällen.











Kvällens roligaste: När vi satt och kollade på Eurovision så hör vi värsta smällen och så ser vi att Ida står vid Tessans glasdörr till balkongen och håller sig för pannan. Hon har alltså gått rätt in i dörrren! Sä jävla roligt! Man kunde till och med se fläcken på rutan (ni ser den ovan).




Kvällens absolut finaste par träffade vi utanför DeGeer hallen. Han var den stiligaste mannen jag någonsin sett (sorry pappa) och hon var den absolut härligaste kvinna jag stött på. Kolla fracken och hatten! Jag älskar det!


En liten hälsning till er om ni läser detta (de fick adressen till bloggen): Tack för att ni förgyllde vår kväll, ni var underbara!


Kommentarer
Postat av: Micke

hehe, det där paret tror jag att jag träffade på igår utanför där min mor bor. Måste varit dem, kände igen mannen pga skägget :)

2009-05-19 @ 05:46:22
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se