Man går inte säkert någonstans!

Fan de har hittat en orm på en spårvagn så nu kan jag inte åka det längre heller! Kommer aldrig kunna gå på en vagn utan att få panik. Har redan svårt för att gå på toaletten eller duscha utan att få otäcka tankar. Samma sak om jag går upp på vinden eller ner i tvättstuga. Alla sådana ställen som jag någon gång har hört att man kan hitta de äckliga små krypen.

Varning:
Det är en bild på den ondskullsfulla varelsen i artikeln (om ni klickar er in till den). Hur lyckades hon då kopiera adressen dit om det var en bild där tänker ni säkert nu? Nej jag tittade inte på den. Jag höll handen för hela dataskärmen. Jobbigt att veta att den fanns är under men vad gör man inte för er.





Inte alltid så kaxig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se