Lite inspiration, tack!

Tack för alla upp piggande kommentarer (IRONI).

Jaja jag känner mig i alla fall mycket piggare nu. Är ledig idag och har hunnit med ett varv runt strömmen, mycket skönt det piggar upp vem som helst. Hade hoppats på sol idag så att man kunde sola lite men i brist på den riktiga få man gå och lägga sig under en fejk ikväll. Istället får jag satsa på att städa lite under dagen och senare träffa grannen och umgås lite med henne, det var ett tag sen.

Helt ärligt så händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället. Inte så att jag vantrivs tvärtom jag trivs ganska bra men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Så släpp er kommentars torka och ge mig lite inspiration, snälla!



Ge mig lite feedback!!!


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hej! Jag måste säga att ibland är jag så sjukt trött på att vara singel. Dessutom börjar jag få panik då många av mina vänner börjar att stadga sig, dvs flytta ihop med pojkvänner, skaffa barn, hus och hela fadderullan. Nu är jag iofs endast 22 år så egentligen bör jag väl inte ha någon panik alls men ändå så rycker det lite i sambonerven. Men samtidigt på något sätt är det så skönt att vara själv och rå om sig själv, göra det man själv vill liksom.Vad gör du när ensamheten trycker på och du saknar någon? Lite råd tack för du verkar vara en sån "stark singel"..Kram påre

2009-05-13 @ 13:37:24
Postat av: Micke

Runt strömmen önskar jag att jag hade tid att gå oftare när man ändå bor så nära :)



Håller med "Nyfiken" där att du verkar vara en "stark singel".

2009-05-13 @ 16:43:58
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Loof

NYFIKEN: Det där måste jag ju bara kommentera, jag som bara tyst brukar smyga förbi annars. "Få panik"? Herregud, du är 22 år, du har dina bästa år framför dig, finns ingen som helst anledning att brista ut i någon form av panik. "Saknar någon"? Är det inte skönare att vara själv än att bara ha "någon"? Eller det är ju bara min ödmjuka åsikt... Det här är vad du har att vänta dig: http://loof.blogg.se/2009/may/vid-altaret.html Finns absolut ingen vinning i att ha panik in i det...;)

2009-05-13 @ 18:19:13
URL: http://loof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se