Jag vill vrida tillbaka klockan!

Vad hände med sommaren? Jag var ledig i rätt vecka i alla fall. Längtar tillbaka till Ida och värmen. Och alla barnen. Saknar de redan! Hela veckan var så perfekt! Jag vet att jag tjatar om den men jag kan inte riktigt släppa den. Måste nog ta ledigt snart igen för att åka och hälsa på familjen Forsberg! Tur att jag har en grym sommar att se fram emot. För visst kommer den bli grym?! Jag känner det på mig. Och Ida du har inga ursäkter du måste komma hit du också!

                 

                                 Jag & världens sötaste Mille i solen!

Kommentarer
Postat av: Ida

åhhh vi saknar dej gumman!!!! så otroligt mycket!!! älskar dej vännen, puss!!!

2009-05-06 @ 21:38:59
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se