En singels bekännelse!

Åh jag längtar tillbaka till helgen! Håll i er nu alla ni som känner mig för nu kommer dagens chock: Jag skulle kanske kunna tänka mig att gifta mig någon dag. Jag har blivit lite smittad av stämmningen tror jag, jag som inte tror på äktenskap och adrig skulle gifta mig. Men det kanske inte är så dumt ändå. Det är kul med planeringen innan, möhippan, dukningen och för att inte tala om den stora dagen. En hel dag då man blir hyllad och får presenter och alla är glada och stämmningen är på topp. Ja. jag får nog ta och fundera lite på mitt ställnngstagande i frågan tror jag!



Kommentarer
Postat av: Mickan

Du var jättefin du också i lördags :)

2009-05-05 @ 09:14:52
URL: http://m033.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se