Det är tanken som räknas, eller hur?!

Bara så att ni vet så hade jag tänkt vara duktig idag. Jag hade en plan för att vara lite nyttig på min sovmorgon. Men när klockan ringde och jag tittade ut så öste regnet ner så jag struntade i min planerade runda runt strömmen och somnade om istället. Hade varit skönt men inte om man ska bli genomblöt och sen gå runt och frysa resten av dagen. Så det fick bli en stund till i min härliga säng. Är så trött nuförtiden tack vare pollen så jag tycker jag var värd att sova lite. Är dock lika trött nu som när jag gick och la mig men det är bara att stå ut en månad till.

Jaha det här var min ursäkt för att börja dagen med att vara lat! Nu ska jag till jobbet. Bara 8 dagar kvar innan ledigt..




Fler här hemma är trötta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se