Vårkänslorna börjar växa fram

Woohoo vad jag älskar att vakna på morgonen och upptäcka att det är vår ute! Det är nästan så att det blir lite lättare att stiga upp då. Har tagit en promenad till jobbet hela veckan och idag kände jag att det till och med var för varmt med vinterjackan. Hörde ett elakt rykte om att det skulle bli kallt, tyckte ordet snö kom med också, imorgon igen. Men det tar jag som ett elakt förtal, våren är väl här för att stanna nu?!

Tur att det finns fönster på jobbet så att man i alla fall kan se ut på solen. Ni andra lyckliga som är lediga idag kan jag bara rekomendera att gå ut en sväng. Om ni inte vet vart ni ska gå kan ni väl komma hit och säga hej!

Have a nice sunny lördag!

Kommentarer
Postat av: Fidde

Hej hej

Hoppas allt är fint, ja vi får verkligen hoppas våren är här för att stanna hehe..

kram

2009-03-21 @ 11:22:09
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/
Postat av: Fidde

hej hej



jo då en hel del som ska bort nu haha...=)

det var helt rätt vinnare äntligen har vi en chans i Europa La voix =)

2009-03-21 @ 12:52:16
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se