Våren som försvann

Jaha så var de vårkänslorna slut. Tillbaka till dimma och grått. Ingen snöstorm än i alla fall men den kommer väl säkert också.

Har sovit 10 timmar inatt. Rikigt skönt. Känns som om det har blivit mycket av allt utom sömn veckan som har gått men nu har jag börjat komma ikapp. Idag ska vi in till Borås och kolla bröllops saker som ringar, dekorationer och sånt. Sen ska jag kolla ett par skor till mig också. När vi drog runt med Ida på stan så såg jag ett par riktigt snygga skor genom fönstret på Bianco så jag tvingade såklart hela gänget in i affären så att Ida kunde sjunga en sång där inne och jag kunde passa på att kolla skorna. Tyvärr var min storlek utlånade till en modevisning och skulle ha kommit tillbaka dagen innan men de dumma människorna hade inte lämnat tillbaka de än. Men jag hoppas att de har kommit in idag. Annars tänker jag åka hem till de som har de och hämta de för det är mina skor!

Nehe dags att hoppa in i duschen. Hoppas ni får en lika bra måndag som jag tror att jag kommer att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se