Får sakna de en stund till.

Ok nu har jag varit virrig igen. Det är tydligen i natt Tyra & Alec kommer hem inte natten som var. Det betyder att jag får vänta några timmar till innan jag får träffa de. Som tur är så är jag ledig imorgon så då hinner jag träffa de massor! Om jag vill, de är nog rätt bruna nu och det är inte jag. Äh klart jag vill jag har saknat ihjäl mig efter de! Får ta på mig en massa käder så att man inte ser min gris skära hud ton mot deras exotiskt bruna.

Stooor Desperate kväll på Teaterbaren imorgon också. De har till och med lagt ut en inbjudan på Facebook så det kanske dyker upp fler än vanligt. Spännande. Tänk att det var lilla jag som kläckte idén med Desperate Housewifes kvällar på fyllan en gång i tiden. Ibland är jag bra att ha! Och tänk också att de har slutat med sina fotbollskvällar så att vi kan få köra vårat race istället. Måste nog säga att Teaterbaren är grymma! Har ni inte varit där så gå dit. Kanske imorgon?





Kommentarer
Postat av: Micke

De där kvällarna låter grymt kul :)

2009-03-24 @ 05:21:47
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: svansen

Fan, vi har årsmöte i föreningen kl. 20:00!!!

Men jag ska försöka smita=)

2009-03-24 @ 08:49:29
URL: http://svansens.se
Postat av: Anonym

Nu är jag hemma gumman, hoppas vi kan ses en snabbis ikväll =) Puss grannen

2009-03-24 @ 14:27:36
URL: http://justlikealexandra.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se