Är nog egentligen en liten varulv

Nu vet jag varför jag inte kunde sova inatt: Det var fullmåne. Detta betyder att jag inte kommer kunna sova i natt heller, typiskt! Fattar inte vad det är för konstig dragningskraft den där månen har på mig men den har förstört många nätter i mitt liv.
 
Blev en mysig och allvarlig kväll med en del viktiga disskutionsämnen hemma hos Tessan med Lisa. Allt kommer att ordna sig, det vet jag! Så länge vi har varandra! (kryptiskt jag vet men lite vill man behålla för sig själv ibland, både för sin egen och andras skull).

Nej ska ta och göra ett allvarligt försök till att inta sängen och stanna där. Kanske ska förbereda mig med en macka innan så att inte hunger förstör min sömn i natt också. Eller inte, då kommer jag bara att ligga och tänka på hur onödigt det var att äta en macka innan man ska sova, så då kommer jag inte kunna somna för det. Åh dessa beslut!





Clyde tyckte kvällens Desperate avsnitt var så bra så att ögonen höll på att hoppa ut  (haha så dåligt skämt men sitter och skrattar för mig själv nu.. är nog lite trött ändå)



Kul i dessa bloggtider att man alltid måste vara fin när man går någonstans... kameran är ju med hos alla överallt.. är nog avslöjad vid det här laget att jag inte är bättre själv..




Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för igår gumman!!



Lärde mig att länka.. men Era förklaringar det såg ju ut som en länk.. kanske armlänk..... tror nog din förklarig var bättre än Tessans ha ha

2009-03-11 @ 11:30:18
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se