Frustrerad och sömnlös men med full maskin!

Nu tyckte jag att min kväll var klar, att det var dags att sova! Byggde upp min sovförväntning och tänkte på min superbra bok som jag tänkte läsa i innan jag somnade. Så jag går i i badrummer och vad möter jag där? Jo en tvättmaskin som står och pumpar ut vatten och aldrig slutar. Kom på att när jag var inne på badrummet för en timme sen så stog den och lät likadant så den hade alltså fastnat i ett läge. Snokade runt och kunde snart lokalisera felet till att en slang hade lossnat från ett rör så jag satte dit det. Sen kom nästa problem. Tydligen hade inte maskinen spottat ut allt vattnet än (trots att den gjort det i en timme) så jag fick såklart inte upp luckan. Detta betyder att jag fick dra fram till nästa steg i programmet så att maskninen kan tömma vattnet och centrifugera och det är inte klart än på länge! Jag är mycket frustrerad och vill sova men jag måste vänta tills den där satans maskinen är klar! Skulle kunna vänta med att hänga upp den till i morgon om det inte vore för att det är mina kollegors arbetsskjortor som jag tvättar och de måste ha de imorgon. Det är det jag alltid har sagt: Det lönar sig inte att vara snäll.

Det här måste vara det mest meningslösa inlägget jag någonsin har skrivit, men nåt måste jag ju göra när jag väntar.



Såhär frusterad känner jag mig nu...

Kommentarer
Postat av: svansen

Det vill jag säkerligen! Vi får höras! Pusssss

2009-03-02 @ 23:28:30
URL: http://svansens.se
Postat av: Ina

haha =) Blire lite fest i helgen kanske ? grogg grogg, hehe. Kram

2009-03-03 @ 12:00:46
URL: http://norgeina.blogg.se/
Postat av: Thomas

Halloj! Jag skulle verkligen rekommendera dig att signa upp dig på http://www.freestreet.se/?r=1116 och peta in en länk på din blogg. Världens enklaste sätt att få gratis märkeskläder och prylar!

2009-03-03 @ 15:46:08
URL: http://www.freestreet.se/?r=1116

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se