Skulle glömma huvudet om det inte satt fast!

Nu kan jag inte blunda för fakta längre. Nu har det låtit konstigt om min dator i över en vecka så nu måste jag inse att det inte kommer sluta låta om den utan att göra något. Jag måste nog inse att den i dator världen börjar bli gammal. Att jag måste börja förbereda den för sin sista vila. Spara ner bilder och annat sånt på skivor som jag inte har en aning om hur man gör. Borde gå en data kurs, kommer ju från "vi-som-som-inte-hade-dator-i-skolan" generationen.

Vet inte om det är åldern eller bara förvirring som gör att jag aldrig kommer ihåg nåt. Nu har jag ju glömt att packa. Igen. Jag skrev ju till och med i förra inlägget att jag skulle göra det men sen sitter jag kvar framför datorn och glömmer bort det. Kommer på efter en stund att "hmm, det känns som om det var någonting jag skulle göra, undrar var det var?". Kanske får börja nu under tiden jag kommer ihåg det.



Ett gammalt och förvirrat datapucko...

Kommentarer
Postat av: Micke

Känner igen det där med att packa, jag brukar glömma hänga tvätt när jag fastnar vid datorn :)



Ang att spara ner filer så är det inte så svårt att bränna på skivor. Men inte så kul om det är mycket.

2009-03-13 @ 23:46:12
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: svansen

Haha! Virrpanna värre! Puuuss

2009-03-13 @ 23:54:39
URL: http://svansens.se
Postat av: Tyra

haha du borjar helt enkelt bli gammal hahahaaaa saknar ihjal mig efter dej! PUUUSSSSSS

2009-03-14 @ 11:04:50
URL: http://tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se