Det är lika bra att ta tag i saker själv!

Nu har jag löst mitt träningsskors problem! Jag gick ner på stan idag och utan att fråga någon så gick jag fram till hyllan såg ett par svarta skor som var bra pris på och framför allt snygga! Läste lite på skylten där det stog: Träningsko, skinn, dämpning framtill. Jag provade de och de satt riktigt bra! Sen bestämde jag mig för att i alla fall fråga nåt om de men att jag skulle lägga fram det på rätt sätt, så jag sa: "Jag ska börja träna och det kommer bli lite gym, lite aerobic och lite löpband och nej jag vet inte vilket det kommer bli mest av. Jag tänker inte köpa ett par skor till varje aktivitet utan jag ska bara köpa en sko till alla. Passar den här skon till en amatör tränare som jag?" Killen log lite (var nog inte första gången han hörde nåt sånt) och sa att skon passade bra till det. Skulle jag sen märka att jag tränade lite mer av nåt än nåt annat så kan jag ju köpa ett par speciella skor till det då men sålänge så var det här en ok allround sko! Helt rätt svar tyckte jag så jag köpte de! Så svårare än så behövde det inte vara! Varför krångla till allt jämt? Och visst är de snygga?


                                


Kommentarer
Postat av: Micke

Verkar skitbra. Tänkte faktiskt kommenterat nåt sådant när du skrev om det där att de försökte pracka på dig en sko till varje grej. Att det finns allroundskor annars, men dem tipsar de ju sällan om eftersom de ju vill sälja så mycket som möjligt såklart :)

2009-03-01 @ 20:16:05
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Marie

Kan säga dig att du har gjort ett bra köp!! Köpte likadana i augusti förra året och använder de till all slags träning och tycker att de är riktigt bra!! Visst är det inga bra skor att ha på löparbandet men där tillbringar jag minst tid på gymmet!! Ha det bäst, vi syns på bröllopet i maj, underbart...vad skoj vi ska ha!!! Kram

2009-03-01 @ 22:03:44
URL: http://marikrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se