Vem tar med sig en dildo på krogen?

Nog för att våra DH kvällar kan spåra ur lite ibland, det har ju hänt men igår var nog den sjukaste kvällen jag någonsin varit med om! Vet knappt ens hur jag ska berätta men jag gör ett försök.

Kvällen började ganska lugnt med ett bra avsnitt av Desperate. Sen satt vi och pratade lite och ett glas vin blev till ett till som sen blev ett till. Sen blev det en hel del roliga bilder, ja en kul kväll helt enkelt. Under kvällen blev vi även kompisar med ett gäng norskar som var här på kurs. Men sen spårade det ur! Det var en kille till där som vi trodde hörde till norgmännen fast han var mysko. Helt plötsligt så drar han upp en riktigt stoooooooooor dildo. Då pratar vi inte en liten vettig rolig sak, utan en enorm sladdrig gummi liknande sak med ungefär 10 cm i diameter. Ungefär då började vi fatta misstankar om att allt inte var riktigt rätt med denna kille. Vem går runt med en jättedildo i sin ryggsäck? Men det slutade inte där. När vi skulle gå så drar han fram hela det äkta paketet (där pratar vi inte någon jättedildo i alla fall) och blottade sig för oss! Vi undrade vad fan han höll på med sen blev det kaos när han blev utslängd men försökte tränga sig in igen och våra vänner brottade ner honom samtidigt som de tryckte på larmknappen och Tessan ringde polisen. Han lyckades komma loss och sprang därifrån men då sprang några efter och inom bara några sekunder så var både hundpatrullen, piketbussen och civilpoliser där. De kom körande som fan och det var riktigt action med däcktjut och allt. De fick tag på honom. Kan ni fatta att vi alltid råkar ut för nåt? Jag har skrattat hela dagen åt det hela, så sjukt! Jag hade till och med ringt till mig själv och pratat in ett mobilsvar (med hjälp av Lisa) så att jag inte skulle glömma nåt. Sjukt galen men sjukt kul kväll! Shit och nästa vecka som det kommer vara den stora DH kvällen för att fira att Alec och Tyra har kommit hem. Kommer den slå denna kväll? Svårt...





















Kommentarer
Postat av: tyra

hur FAN kan detta hande nar jag inte ar med? hahahaha.gumman inte imorn men nasta lordag har jag forfest! da javlar doh, se till att va ledig dagebn efter haha saknar dej massa puss

2009-03-19 @ 11:39:52
Postat av: Anonym

Vårkänslor? :)

2009-03-19 @ 11:42:59
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Linda

Haha men shit vilken sjuk kille! Man undrar ju vad som rörde sig i hans skalle...

2009-03-19 @ 16:20:41
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Micke

Sjuk kille. Just dildon påminner mig om en kille jag hört talas om. En nätpolare träffade honom. Efteråt fick jag veta att han slet upp en gigantisk dildo som han ville "leka" med. Samma kille tjatade på en annan tjejpolare sen om att ses med..Kanske samma som ni råkade ut för, vem vet

2009-03-19 @ 20:20:22
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow.Härliga bilder,go on babes!

Kram

2009-07-15 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se