Förlåt för tråkiga jag!

Jag vet det blir väldigt många klago inlägg nu och jag vet att jag har sagt att jag inte tycker om sådana men jag är bara så arg, ledsen och besviken nu så ni får förlåta mig. 

Med det sagt så ska jag nu berätta om min eftermiddag för den har varit allt annat än tråkig. Jag och bästa granne åkte till Linköping och hälsade på Nordik, varit på Ikano och glott, ätit god wook och varit på Ikea en snabbis där jag köpte det sista till min garderober. En kul efter middag alltså! Tack gumman för att du tog med mig ut det behövde jag!

Lite bilder blev det såklart också:



Någon som fattat hur en sådan här leksak funger någon gång? Jag har aldrig gjort det.....




... fram till idag! Får man bara klura lite så löser sig det mesta! (Btw har jag sett ut sådär i håret hela dagen??)




Det enda kortet på Alec som hon inte raderade.. visst gumman för här var du ju jättesnygg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se