Allt går bara man vill!

Härligt med sovmorgon och härligt med en hel dag framför sig som jag bra ska ägna åt mig själv! Inte lika härligt att börja jobba imorgon igen, de här dagarna har gått så sjukt fort. Men men det är i morogn och idag är idag. Skönt också att vakna idag och inte vara bakfull. Var lite sugen på att gå ut igår men jag ville inte sabba den här dagen och nu känner jag att jag tog helt rätt beslut!

Gårdagen var riktigt kul! Hittade en hel del vettiga saker på Ikea så nu ska jag ta tag i och börja rensa mina garderober, bara jag får tid till det! Alec köpte på sig en hel del saker också så att när vi skulle åka hem så fick vi till och med packa om bilen på parkeringen för att få plats med allt. Optimisten Alec var helt säker på att vi skulle få plats med en stor fåtölj, ett skrivbord, en lång hylla, ett bord, en stol, ett nattduksbord och en massa andra saker i bilen. Pessimisten jag var inte lika säker men optimisten fick rätt! Men det var tur att vi inte köpte en enda grej till för då skulle det inte ha gått. Bilen var millimeter packad som ni ser på bilderna nedan! Efter det åkte vi hem och bar upp allt och började montera lite. Vi var riktigt nöjda med våran dag och kom överens om att det funkar alldeles utmärkt att vara singel och tjej idag när man har underbara vänner som kan hjälpa varandra! Tack gumman för en super bra dag!











Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

jag vill också till ikea!

2009-03-01 @ 14:26:19
URL: http://halshammar.se
Postat av: Micke

Det var en riktigt välpackad bil :) Vill med till Ikea nån dag :)

2009-03-01 @ 18:22:21
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: svansen

Tight?

2009-03-02 @ 14:05:57
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se