Allt för att plåga sig själv.

För att plåga mig själv lite mer så sitter jag nu hos Alec och kollar på när hon packar. Nu vet jag till 100 % att det inte jag inte kan åka med, ringde faktsikt igen och frågade. Hade fixat lite folk som kunde jobba istället för mig men jag fick inte ledigt i alla fall. Så nu är det dags för besvikelse fyllan. Sitter alltså och dricker vin nu. Känner mig lite som Carrie Bradshaw när jag sitter här i Alecs säng, dricker vin och bloggar. Och mår skit.

Vad roar ni er med en torsdags kväll som denna?



Inte nog med att jag mår skit, jag ser ut som en fet padda också...

Kommentarer
Postat av: svansen

Fan vad tråkigt!

Du är helt klart värd en rejäl fylla! Puss

2009-03-05 @ 21:32:05
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se