En fullspäckad kväll (natt)

För att summera gårdagskvällen kan jag säga: En riktigt kul kväll som vi hann med väldigt mycket på. Vi var supereffektiva och det kändes nästan som om det var 4 olika kvällar intryckt i en. 

Kväll nr 1 börjde ju med inflyttnings och förlovningsfest visade det sig. Grattis Malin & Johan! Blev överaskad men inte så förvånad av den stora nyheten, ni är ett superfint par! Det blev mat och en massa dryck och det var kul att träffa en hel del nya ansikten. Bla träffade jag en till härlig bloggtjej som heter Marie som brukar bloggfika med Hanna och som även bjöd in mig till deras fikastunder. Kul! Lite senare kom även Lisa till festen innan vi gick vidare till:

Kväll nr 2 som var på Bomull. Har inte varit där på jättelänge så tänkte det kunde vara kul att gå dit. Men det var det inte. Det var alldeles för mycket folk så vi blev inte kvar sålänge.

Istället drog vi till kväll nr 3: Otten. Där var det tvärtom mot Bomull inte alls så mycket folk men någon som var där var Elin. Har nog aldrig festat med Elin förut förutom på jobbfester men det är absolut inte sista gången. Vi hade verkligen hur kul som helst och vi dansade nästan hela tiden. Ni vet det var sådär perfekt som det kan vara ibland, bra musik inte så mycket folk på dansgolvet och alla var på bra humör. Vi röjde kan man säga!

Därför var det inte så konstigt att vi inte ville att kvällen skulle ta slut så vi drog istället till kväll nr 4, efterfesten! Elin följde med även hit och röjde loss. Det blev mera dans. Men hur kul vi än hade så skulle jag upp och jobba idag så vid fem lyckades jag få med mig Elin hem. Blev inte många timmars sömn inatt alltså men det var det värt så kul hade jag. Dessutom blev det en hel del vatten igår så jag har mått prima idag ändå!




De nyförlovade!





Malin och min nya bloggvän..





Det var inte så illa som det ser ut jag lovar.....







Där går vi nerför trappan när vi helt plötsligt ser denna dörr! Vem bor innanför en liten dörr? Vart går den? Detta måste undersökas noggrannare...... Någon som vet?










Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt med en lyckad utekväll!!

Kimmen och jag gick hem vid 01, så jävla trötta!!

Hahaha, det låter som två pensionärer...;-)



Skönt att du mår bra idag, TROTS ett fåtal timmars sömn!!

Var det nått drag på Ingelstaområdet, på Maxi hade det visst varit lugnt...:-/



Ha en skön söndagkväll!!



// Kram Marie

2009-03-22 @ 21:33:20
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Micke

Ville bara påpeka att länken till Hanna är densamma som den till Marie :)



Det lät som en überkul kväll det där :)

2009-03-22 @ 21:54:27
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se