Är det Tyra eller exorsisten?

Dålig uppdatering nu jag vet. Men det är så när man är en sån upptagen och viktig person som jag, man hinner helt enkelt inte.

Gårdagen var kul! Fast det såg inte ljust ut först med en migrän som vägrade ge sig. Men efter en liten sovstund efter jobbet så kändes lite bättre. Att sminket funkade, håret la sig som jag ville och jag hittade en klänning i garderoben som jag ville ha på mig hjälpte mig att bli på partyhumör. Och party blev det! Först födelsedags fest för systrarna Alec och Cilla på en herrklubb med en massa tjejer. Riktigt kul att träffa en massa roliga tjejer som man inte har träffat förut! Sen bar det vidare till Otten där det var riktigt roligt med riktigt roligt folk ute! Kul att Otten verkligen har gett sig in i matchen nu! Den första nyöppningskänslan har ju lagt sig men stället är ändå att räkna med! Kul också att alla verkar fatta det för som sagt var det var riktigt kul folk ute och det är mycket roligare att festa när det är en fräsch lokal!
Blev en sen kväll i och med att det blev lite efterfest också.. men så fort jag kom på att jag jobbade dagen efter så åkte jag hem. Lätt att glömma bort sånt när man har roligt!




Snodd bild från Tyra på alla tjejer som var med på herrklubben. Påminner lite om ett klassfoto. Och nej jag gömmer mig inte med flit men det är svårt att sticka upp bland en massa långa tjejer!




Malin har lätt den snyggaste hårfärgen jag har sett på länge!








Kvällen absolut roligaste bild som kom till från ett citat från Tyra när hon kom ut från toaletten: "Jag blev superrädd när jag kollade i spegeln och såg exorsisten där! Men sen så såg jag att det bara var jag!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se