Söndagskvällarna som försvann...

Ånej min favoritkväll på veckan kommer försvinna! Ingen mer söndagskväll med varken Mia&Klara eller Beck. Sista söndagen idag. Vad ska man nu hitta på? Finns Mia&Klara på dvd? Måste köpa den i så fall. Söndagskvällen har liksom blivit helig för mig. Det är då jag har min egen tid då jag får rå om mig själv. Bara sitta och kolla på tv och mysa utan att behöva tänka på allt annat som egentligen borde göras. Det är viktigt att ha en sådan stund varje vecka och nu är min stund förstörd! Får väl ta tag i allt det andra som borde göras då...


Kommentarer
Postat av: Micke

Det finns på dvd.

2009-03-23 @ 05:33:09
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Tyra

Hej alskling, hehe vart var du pa efterfest?? ;P Fan gumman nu aker jag hem och vet du vad som hant? Min mob har gatt sonder...totalt! Sa jag undrar om du kan gora mig VARLDENS tjanst? Alec sa att hon hade lanat en mob av dej ett tag och jag undrar om du har den kvar??? ISafall undrar jag om du (SNALLA SNALLA SNAAALLA) skulle vilja droppa den i min brevlada (bara lagga i en pase med natt mjukt i) sa kan jag ringa dig direkt pa tisdag for du var val ledig da eller? Sa kan vi fika och prata maaaasssoooorrr!!!!!! Kan inte du skicka ett sms till alec och bara beratta om det funkar om du kunde lamna mob- jag ar helt fucking handikappad! Shit vad trist det ar...Saknar dej o alskar dej PUSSS

2009-03-23 @ 06:17:20
Postat av: svansen

Jag hoppas vi ses imorron! Jag har så sjukt ont i halsen så jag ber till gudarna om ett mirakel! Pusss

2009-03-23 @ 09:26:39
URL: http://svansens.se
Postat av: Micke J

Tja! Kul o se ditt fejs igen. Du e en Guld tjej! Om du inte vore såååå upptagen just nu så kunde då åkt med på en party resa:-) Kram....

2009-03-23 @ 13:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se