Släpp Marre loss det är vår!

Det pirrar i hela kroppen och jag känner mig glad. Men nej jag är inte kär, det är ju vårkänslorna som börjar vakna till liv. Det har ju varit en härlig bakisvårdag idag. Har bara myst hela dagen med Ida, Magnus och alla barnen. Det händer så mycket med barnen mellan varje gång man träffar de. På bara en månad så har tvillingarna börjat prata mer och Mille är ingen litet barn längre han är ju en människa. Helt sjukt att följa de och se hur de utvecklas. Och de är helt underbara! Inte många barn ni hör mig säga så om men det här är mina små sötnosar. Jag till och med torkar snor på de trots min bacillskräck, det ni! Fast gränsen gick när Wilmer hittade min tandborste och satt och leket med den på toaletten, snorig som bara den. Då köpte jag en ny direkt, jag tål inte hur mycket som helst!

Har hunnit med en promenad med Ida också. Det luktar ju verkligen vår ute. Finns inget bättre. Men eftersom jag vet att vädret är likadant som mitt humör nuförtiden=ombytligt, så kan det ju lika bli snöstorm imorgon igen. Men vi får hålla tummarna för det bästa!

Nu ska jag bli lite bortskämd av nästan makarna Forsberg med mat och film. Skulle kunna tänka mig att flytta hit permament, skulle det gå bra familjen Forsberg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hem hjärtat, saknar dig! Puss

2009-03-30 @ 10:08:18
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se