Påminn mig om allt!

Jaha där rök min idé om en lugn lördagkväll. Hade glömt bort att Malin har inflyttningsfest ikväll. Tur att hon ringde och påminde mig för jag hade sett fram emot festen. Så nu vet ni det: Om ni bjuder mig många veckor i förväg på en fest så måste ni påminna mig för som jag tidigare har sagt så skulle jag glömma bort mitt huvud om det inte satt fast. Blev lite panik när jag på jobbet fick veta om detta men som tur var så har jag ju Lisa som har lånat ut lite klänningar så nu är jag på banan igen. Lisa ska även dyka upp festen lite senare också så det kommer bli en kanonkväll!

Dags att piffa sig lite då. Ska ju vara där om en timme och ja, vid det här laget så vet ni ju hur snabb jag är. Som att jag till exempel sitter och bloggar när jag måste gå om 45 min och att jag snart kommer sitta och leta efter en passande bild till inlägget (=ytterliga 5 min).

Ha en kul kväll!

                               

 Denna bild fick det bli! Jag och Malin för 2 sommrar sen.. längtar till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ah, känner du Malin? Det gör jag med! Stan är liten ;) Hoppas du har roligt ikväll då!

2009-03-21 @ 22:56:24
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej, hej!!

Det var kul att träffa dig igår, mycket bloggsnack blev det...:-)



Skulle vara jättekul om du ville följa med på nästa "bloggfika"!



// Kram marie

2009-03-22 @ 11:37:45
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Emmet

Hello :) jag undrar bara vem har gjort din bloggdesign?:$ skulle själv gärna vilja ha en i den stilen:p

2009-03-22 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se