Måste bara äta upp!

Jaha så var den här ledigheten över. Ska upp tidigt imorgon så nu är det läggdags som gäller. Måste bara trycka i mig det sista av söndagsgodiset för imorgon är det måndag och då får man inte äta godis vilket betyder att det inte får stå här och fresta mig. Men det är snart gjort, har bara några bitar kvar. Kanske jag ska gå och köpa träningskortet imorgon efter jobbet? Måste ju komma igång nu när skorna är inhandlade! Har ju liksom ingenting att skylla på längre, nu är det bara att ta tag i det. Har ju sagt att jag ska börja sen oktober.. men bättre sent än aldrig som jag brukar säga (rätt ofta också med tanke på min snabba takt). Så nu kan jag sluta svammla och gå och sova för nu är godiset slut!

God natt!



Är det konstigt att jag alltid har ont överallt när jag har en Tyra som ska klättra på mig?

Kommentarer
Postat av: Marre

absolut :) [email protected]

2009-03-02 @ 12:04:44
URL: http://marreandsabo.blogspot.com/
Postat av: svansen

Haha, såg förresten att ni hade kul ute=)

Ses imorron! Kraaam

2009-03-02 @ 14:04:48
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se