Livet är äntligen normalt igen

Ibland kan jag känna att livet är rätt bra. Som idag! Solen lyser (fast det är asens kallt, men det känner man ju inte inomhus), jag är ledig och hinner inte få tråkigt för att jag har så många projekt att ta tag i, och det viktigaste: Jag har helt underbara kompisar som ger mig energi hela tiden! Har haft en superbra förmiddag (eller förmiddag min tid i alla fall, eftermiddag kanske för er andra) med Tyra och Hanna. Vi har hunnit med en långfika och en sväng på stan. Och snart ska jag träffa bästa granne så att jag får säga hej till henne också! Äntligen är alla hemma igen och allt kan återgå till det normala med myskvällar, vinkvällar, fika och annat kul. Jag är ju en liten rutinmänniska så jag trivs bäst när det är som det brukar vara.  

Nehe kanske att jag ska såga lite fler rör till den djälvulska skohyllan innan grannen ringer. Vore ju kul att bli klar med den det här året i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se