Lika bra att skriva upp allt så att jag kommer ihåg det

Nu är det snart dags för en ny vecka, en fullspäckad vecka dessutom!

Måndag: Äntligen kommer Tyra och Alec hem! Ska försöka hinna träffa de lite efter jobbet

Tisdag: Desperate Housewifes & Välkommen hem fest för Tyra och Alec på Teaterbaren. Lite lugnare än förra tisdagen kanske?

Onsdag: After work med jobbet. Det pratas om Laserdome skulle vara kul har aldrig kört det. Tips någon på hur man vinner?

Fredag: Finalen av Let´s Dance. Stor nog att nämnas på denna lista...

Lördag: Fest hos Tyra! Har mycket att ta igen nu efter två veckor....

Söndag: Åka till Ida och planera bröllop! Detta ser jag fram emot enormt! Nu ska de sista detaljerna slipas till och så ska vi hitta en tärnklänning till mig. Och så ska vi såklart bara umgås lite också.. har ju alltid lite att ta igen när vi träffas. Vi bor alldeles för långt ifrån varanndra!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken rolig vecka!!

Du har att göra ser jag :-)



// Kram Marie

2009-03-23 @ 14:01:21
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se