Känner mig som vädret: skit!

Godmorgon!
Det känns väl lite bättre idag men det kan vara för att jag inte har hunnit tänka efter så mycket än. Någon frågade om jag hade frågat chefen om att få ledigt och det har jag. Två gånger till och med (var tvungen att ringa kl tio igår kväll bara för att kolla en gång till) men det går inte. Har förståelse för det men det känns orättvist ändå!

Jaja livet går väl vidare och idag ska jag åka med Alec till Linköping och bara vara. Ska bli kul, får ju passa på att umgås lite med mina kära vänner innan de åker, kommer sakna de enormt!

Kan inte påstå att vädret hjälper mig speciellt mycket till att bli glad. Det är ungefär som att vädergudarna känner på sig att jag behöver lite uppmuntran i mitt liv och då gör de allt för att jag inte ska få det. Skulle inte bli förvånad om det skulle bli snöstorm om en stund så att vi inte kan åka till Linköping. DÅ kommer jag bli riktigt, arg!

Nej nu ska jag nog tänka på nåt annat en stund för nu börjar jag bli ledsen igen. Kanske ska sätta på ett avsnitt av Vänner det brukar göra mig glad!

Hoppas nu ni får en bättre dag än vad jag har!


                     

                                       Kommer bli tomt utan bästa granne i porten brevid.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se