Har tillfälligt bytt stad

Nu har jag landat i Linköping och kläderna är utvalda. Det får bli nödlösningen till nödlösningen, den visade sig vara snäppet vassare. Eftersom jag inte var på det säkra på vad jag skulle ha på mig så har jag såklart packat ner halva garderoben, mycket smidigt och behändigt att släpa med på tåget! Har aldrig varit känd för att vara bra på att packa..

Snart dags att hoppa in i duschen och efter det blir det att öppna första cidern. Känns som om det kommer bli en kul kväll men tyvärr brukar det ju vara de kvällarna som oftast inte blir det (inte meningen att låta pessimistisk men det är ju sant). Kameran åker såklart med ut så bilder kommer såklart efter jobbet imorgon! Kan ju bli kul att se party bilder från nåt annat än Norrköping för en gångs skull, eller hur?!

Ha en superrolig lördags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se