Fattig på pengar men rik på allt annat!

Nu har jag gjort det igen. Gjort slut på alla pengar och det är inte ens den första än. Jag är glad att de räckte såhär långt i alla fall. Men jag har hittat mycket snyggt i alla fall bla en jätterolig sak som ni får se nästa vecka som jag är jätteförväntasfull över.

Har hittat en superfin vit klänning också. Nu tänker alla ni som känner mig att det var väl kanske inte så jättesmart för mig att köpa en vit klänning och ni har så rätt. Man kan väl säga att det blir en engångs klänning för sen kommer den säkert vara förstörd. Frågade faktiskt i affären om hon hade nåt tips på hur man ska hålla den så vit och hon svarade bara: "Drick inte rödvin" Ok då sket sig det då! Men det skulle ju vara kul om den höll sig någorlunda vit till sommaren i alla fall.

Får väl erkänna att det blev mer shopping än bröllopsplanering idag men lite sånt hann vi med också. Fast det är tur att jag ska åka ner några dagar innan bröllopet också så att man kan fixa det sista då.

Nu ska jag leka vidare med tre söta barn här! Förstår att ni har svårt att tro på mig när jag säger att jag leker med barn så bildbevis kommer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se