En morgon som började kl 6

Min långa sovmorgon jag hade planerat i morse blev inte så lång. kl 12 igår kom de hem äntligen, Tyra och Alec. Då bestämde vi att vi skulle höras när vi vaknade så att vi kan träffas hela dagen. Men jetleggad som Tyra är så fick jag ett sms kl 6 imorse där hon skrev  "Nu är jag vaken, kom till mig när du vaknar". Hade inga planer på att stiga upp då så jag somnade om men nu ska ni höra något töntigt. Jag kunde inte somna om riktigt för jag var så förväntatsfull på att täffa Tyra igen så jag bara väntade på at klockan skulle gå så att jag kunde stiga upp. Ni ve som ett barn på julafton. När sedan solen steg upp (härliga sol) så visade det sig att jag hade fällt ner perisennerna åt fel håll så jag fick solen direkt i ögonen. Värre sätt att vakna finns men det är ganska irreterande ändå.

När sen telefonen började ringa gav jag upp och gick och la in en tvättmaskin. Så det var min händelserika morgon och klockan som bara är 10 än, hur ska denna dag sluta?


                                          


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha...skumma människor....hur ska jag sammanfatta det...;-? Får jag återkomma i den fråga...;-)



Det är väl härligt att komma upp tidigt på sin lediga dag...eller inte. Ibland är det skönt att bara få sova!!



Hoppas dagen blev bra, trots starten...:-)



// Kram Marie

2009-03-24 @ 15:37:20
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se