Allt blir bättre med humor!

Ok hade inte räknat med att någon annan skulle ha råkat ut för samma sak men man vet ju aldrig. Benet är i alla fall helt ok idag, gör faktiskt inte ens ont (men det behöver ni ju inte säga till någon för jag har nog tänkt köra på det är så synd om mig stilen ett tag till). Inget roligt bara att jag knappt får duscha men nu vet ni i alla fall varför jag inte kommer lukta godis ett tag framöver.

Måste bara tillägga en liten sak om gårdagens läkarbesök. Jag har aldrig förut i hela mitt liv haft roligt på ett läkarbesök men nu har jag haft det. En superrolig sköterska och en superrolig läkare. Hör bara på det här:

Sköterskan hämtade läkaren och när han kom in sa hon:

- Hon har fått en sticka i benet...

Jag: Nu tycker jag vi skippar det här med sticka, säg istället att jag har fått en pinne i benet.

Sköterskan: Ok hon har fått en stock i benet.


Eller när läkaren på allvar lurade mig att de skulle få skicka mig till kirurgen för att de inte fick bort stickan (pinnen). Elin fattade skämtet men inte jag vilket läkaren tyckete var så kul så han körde stenhårt på det.

Hur många läkare har humor? Tack Gun och Kjell på joumottagningen för att ni gjorde något tråkigt till något kul! Ni lindrade faktsikt min läkarskräck lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se