En dildofri tisdag

Jag är ledsen att göra er besvikna men tyvärr kom det ingen dildo till Desperate kvällen. Fast det var ganska skönt. Lite vin blev det som vanligt och just när vi tänkte att nu får det vara bra så kom det in en flaska vin till oss från en beundrare. Tack tack! Men vuxen som jag är så blev det vatten för mig mot slutet så idag är ganska pigg ändå. Ikväll är det ju after work med jobbet fast jag känner att det nog inte blir så sent för mig. Ska hinna med mycket i veckan och då måste jag nog sova lite också.

Dags att fixa iordning sig för jobbet, ville bara lugna er att inget värre har hänt i natt. Man vet ju som sagt var aldrig med våra tisdagskvällar..



Vi försöker härma en känd tavla, kan ni se vilken?






Vi härmar en fågel....



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas ni hade trevligt igår, du anar inte vad som hände mig.... somnade kl 21:45... What the fuck??? Missade slutet, hur orkar jag... Men räkna med mig nästa tisdag, will be there =) Love You!

PUSS

2009-03-25 @ 09:19:28
URL: http://justllikealexandra.blogg.se/
Postat av: svansen

Skulle inte ni va lugna igår? ;)

2009-03-25 @ 11:59:54
URL: http://svansens.se
Postat av: Marie

Skönt att höra att ni är välbehållna...;-)

Man vet ju aldrig vad för slags människor man stöter på ute på krogen...:-/



// Kram Marie

2009-03-26 @ 09:18:42
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se