Clean sheets day!

Kände att jag behövde göra nåt för att pigga upp mitt dystra humör. Tanken på att jag lika gärna kunde vara i Thailand nu och att jag dessutom jobbar 7 dagar i sträck  (för att sen bara vara ledig en och sen jobba lika många igen) gör mig helt nere, dystrare än dystrast. Så jag bytte lakan! Nu känns det i alla fall skönt när jag ska gå och lägga mig och det gör mig en mikrodel gladare. Vore jag inte så lat så skulle jag byta lakan varje dag för att det är nåt av det bästa som finns att lägga sig i rena lakan. Men tänk på all tvätt... nej det skulle inte funka! Dags att krypa ner i sängen! God natt!



Ett riktigt fejk leende.. lär bli många sådana ett tag framöver....

Kommentarer
Postat av: ida

Mmm nybbäddat e inte tokigt alls...ska bli samma här idag, måste ut med alla basiller nu=)



Förresten din mat verkade helt underbar, ska nog ställa dej vid spisen nästa gång du kommer hit;)



Puss på dej min vän

2009-03-10 @ 10:22:39
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: tyra o al

hej alsking vi saknar dej i thailand- du skulle vatt har! miss you...styr upp en desperatekvall tis nar vi kommer hem den 23e!! loooove you ppuss opuss tyra o alec

2009-03-10 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se