Bry er om varanndra!

Så nu är anmälan gjord mot pervot. En av oss gjorde en anmälan redan på natten upptäckte vi när vi läste det i tidningen. När vi frågade henne om hon hade gjort det så sa hon: " Nej... eller jo det kanske jag gjorde" Hehe ni förstår kanske nivån på hela kvällen. Men i alla fall tyckte vi att alla skulle göra en anmälan så nu har vi gjort det. Killen hade tydligen haft kniv med sig också så egentligen kan man nog säga att vi hade tur att han inte gjorde nåt värre.

Gulliga Lisa har nu köpt en självförsvars present till mig! Hon har beställt varsin nyckelring till oss som är en liten batong. Jag trodde man skulle sticka den i ögat på angriparen men man ska visst fäkta med den. Ska bli spännande att se när den kommer hur den fungerar. Vi skulle få en liten kurs av Manne hur man använder den, kan nog behövas. Alla tjejer borde faktiskt skaffa någon slags självförsvarspryl så att man är lite mer förberedd om något händer. Kanske ni kan ge en i present till någon kompis? Jag måste säga att jag blev superglad när Lisa sa att hon hade köpt en till mig, det om nåt är verkligen en present som visar att man bryr sig om varanndra. Tack gumman, du är världens sötaste!! Ingen kommer kunna blotta sig för oss igen för då slår vi ner den lilla saken med våra batonger!  

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se