Är inte restskatt och kvarskatt samma sak?

Åh alla verkar ha fått sitt skattebesked de senaste dagarna vilket säkert betyder att det ligger hemma och väntar på mig nu också. Känner på mig att det inte kommer vara något postitivt besked och det är inget jag har lust med. Har ju redan fullt upp med att kunna betala mina skor och klänningar hur ska jag då också ha råd att betala för alla vägar och skolor? Jag som ändå går överallt och som har slutat skolan för flera år sen. Det om nåt är att slösa pengar på onödig skit om nåt tycker jag!

Förra året var jag glad att jag skulle få tillbaka litegrann fram till dess att jag fick hem en räkning. Lätt att veta att restskatt är det som ska betalas tillbaka, jag trodde det var en rest kvar till mig! Är det svårt för de att sätta ett minus tecken framför summan så att man vet att man ska betala och inte få tillbaka?!



Ingen revisor direkt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

jag håller med dig, hur svårt kan det vara egentligen? Jag blandar också ihop det där =/



Kram

2009-04-01 @ 02:01:17
Postat av: svansen

Hihi, jag och R får tillbaka 23000 ihop=)

Puss

2009-04-02 @ 20:28:42
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se