Är i ett skolyckorus!

Åh jag har verkliugen köpt de snyggaste skorna någonsin idag! Och de är sköna också. Nu längtar jag till lördag så att jag kan använda de. Ska bara hitta nåt att ha till de. Hittade mina nya vardags sommar skor i fredags också så det har varit några perfekta skodagar de senaste dagarna. Bilder kommer när jag kommer hem till min lilla kamerasladd.

Efter att vi några timmar försent kom ner på stan idag så var bröllops planeringen i full gång. Nu är vi inne på dekorationerna och det är inte lätt kan jag säga. Allt ska passa och matcha och vara fint. Vi hittade lite saker men när vi kom hem så visade det sig att de kanske inte blir så bra ändå så det blir en tidig morgon imorgon så att vi kan börja om med vår spaning. Och så ska det fixas skor, smycken och annat som hör bruden till. Klänning till mig har vi nog hittat. Mmm det är inte lite som ska tänkas på. Meningen är väl att det ska bara göras en gång i livet och nu förstår jag varför. Kul men mycket!



Världens vackraste blivande brud!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

På onsdag slutar jag kl 16:00... När är du hemma??? Puss

2009-03-31 @ 08:52:56
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: eelina

Hejhej!

Har du en bild som du tycker förmedlar glädje/lycka?

I så fall ta en till på min blogg & anmäl dig till min fototävling!

Du har inget att förlora!

Kram!

2009-03-31 @ 12:04:06
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se