Vem har tid att sova?

Hur många stiger upp halv 8 när man har semester för att ta en runda runt strömmen? Svar: Jag i alla fall. Men jag får skylla mig själv som åt så mycket när jag var borta förra veckan. Dessutom är det ganska skönt att stiga upp tidigt, dels är man ganska själv i spåret och dels så får man ut mer av dagen. Det är inte så ofta jag är ledig så jag vill verkligen få ut så mycket som möjligt av dagen när jag är det. Att det är sol ute gör det hela ännu roligare! Ska snart iväg och färga håret och jag hoppas verkligen att solen håller sig kvar till efter det för så ska jag lägga mig i parken och sola lite.

Ska gå en sväng på stan idag också. Måste dels fixa lite saker till på lördag sen ska jag kolla efter en Ipod shuffel eller någon annan liten mp3. Läste igår att Beata har skaffat sig en som hon ska ha när hon springer och då kom jag på att jag ska härma det. Nu har jag min mp3 som jag har alla låtar på och det är inte så kul när det är en riktigt bra pumplåt på när man springer och sekunden efter så kommer Celin dion med My heart will go on, man kommer liksom av sig då. Det är en bra investering tycker jag. Försvarstalet för att göra av med pengar denna gång är: Det är för min hälsas skull! Bättre försvar finns inte!

Håll utkik under dagen för senare lägger jag nog upp den där bilden jag pratade om innan jag åkte..... 

                               

                                      Träningsjag!

Kommentarer
Postat av: Micke

Otroligt ambitiöst att gå upp så tidigt på sin semester. En mindre mp3 är bra att ha. Kör själv med en Ipod Nano, det räcker gott och väl :)

2009-06-16 @ 21:12:24
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se