Vart är solen idag då?

När det har varit sol i flera dagar och man vaknar upp och det är moln ute så känns det som ett slag i magen. Specielt eftersom jag är ledig i två dagar nu. Var ju ledig i helgen också det har blivit mycket ledighet för mig nu men så har jag ju jobbat väldigt mycket innan det. Tråkigt bara att man inte kan vara ut och sola eftersom jag nog lätt kan bli rastlös och inte veta vad jag ska göra med min tid när jag är ledig mycket. Får väl ta och städa lite och så ska jag nog ta en liten sväng på stan. Ingen shopping runda men en liten strosrunda. Hmm det lät mysigt när jag tänke efter har inte gjort det på rikigt länge! Ja jag hittar nog på nåt kul att göra. Ska nog ta en lten runda runt strömmen nu innan jag äter frukost (ja jag vet att klockan är mycket men är man ledig så är man). Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se