Vad har jag haft för nattliga äventyr?

Jag undrar verkligen vad jag har gjort inatt. Eller vad jag har drömt. För när jag gick och la mig så hade jag ett linne på mig men när jag vaknade så hade jag inte det. Tänkte att jag har väl bara tagit av mig det i sömnen för att det var varmt eller nåt men jag kan inte hitta det någonstans så vart fan har jag lagt det?! Detta är ett mysterium som måste lösas.

Jag älskar att vakna och se att det är strålande sol ute. Morgonen blir ännu bättre när man kommer på att man har en rolig dag med en liten roadtrip framför sig. Ska åka med några kollegor till djupaste Småland för att titta på nya soffor. Ska bli superkul. Och imorgon och på onsdag är jag faktiskt ledig igen. Såg tyvärr att det skulle bli regn men jag får väl hitta på nåt annat än att sola att roa mig med. Förslag någon?

Dags att ta på mig kläder, vill inte missa min roliga dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Har du hittat linnet nu då??? :-)

Berätta!



KRAM

2009-06-01 @ 21:44:16
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se