Bara en liten uppdatering äntligen...

Jag vet hur tråkigt det är att börja ett inlägg med att säga förlåt för dålig uppdatering men jag vill bara förklara mig. Det är inte så att jag enbart har varit lat för först så funkade inte mitt internet och när det kom igång så funkade inte bloggen. Så nu har ni fått en förklaring till mitt försvinnande på helgen.

Har haft en riktigt bra helg, trots att den kunde ha blivit bättre om jag hade kunnat ligga vid stranden som alla andra istället för att jobba. Men det var bara att göra det bästa av den tiden man hade ledigt. På lördagen var det dags att fira Emelie som fyllde år. Grattis igen gumman! När alla sen gick till Trädgårn så kom jag och Tyra på den smarta idén att fortsätta vår lilla förfest på en parkbänk vid strömmen. Och vet ni?! Jag kan verkligen rekomendera det! Det var supermysigt att bara sitta där och prata och mysa. Pröva det någon gång! Kvällen slutade på Palace vilket var längesen men riktigt kul! Annars så har jag mest sovit, har nog fortfarande inte hämtat mig från midsommar än!




Tyra & Jag fick lära oss lite självförsvar också, eller Tyra skulle visa på mig. Ni ser vad rädd jag är, man vet aldrig med Tyra...




Vilket var helt rätt den här gången också, det gjorde skitont! Tyra ser lycklig ut i alla fall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se