Jag skjuter er alla!

Jag har ju glömt att berätta för er om i går. Som jag nämnde så var överaskningen Laserdome. SÅ JÄVLA KUL!!! Har ni kört det någon gång? Man blir helt inne i det, man känner sig som värsta Rambo. Man skiter i om man slår sig eller om man är trött man går in för det till 100% ändå. Ett riktigt träningspass! Vi körde tjejerna mot killarna, bästa av tre. Vilka vann tor ni? Tjejerna så klart! Detta måse jag göra snart igen. Var tvungen att köra lite moves på jobbet idag också för att få känna känslan igen. Jag slängde mig bakom disken och sköt mina kollegor. Har nog satsat på fel bransh, ska nog gå in i militären istället!

Sen gick vi till LaUva som är Norrköpings nyaste tapas resturang. Riktigt god mat och härlig stämning i lokalen med både Ja må han leva sjungt utav alla gästerna och lite dans av ägaren. Tyvärr var servicen i övrigt kass. Under all kritik faktiskt. Vi hade den hetsigaste servitören jag någonsin har stött på, vi mådde nästan dåligt efter att hon hade tagit upp beställningen. Hade hon varit lite mindre hetsig så skulle hon kanske inte ha missat hälften av våra beställningar (eller de andras gästernas) vilket hon nu gjorde. Han som tillslut tog dryckesbeställningen var inte heller den bästa servitören jag har stött på. Hoppas de blir bättre på det för i så fall kan jag tänka mig gå dit igen men annars så håller jag mig nog till något annat ställe. 

Efter maten så drog vi till Manesa där vi: Surprise drack mangodrinkar! Slank även ner en och en annan Mojito också. Sen bangade de flesta men jag och Mac drog vidare till Palace och Bomull. Massor av folk och riktigt kul! En toppen kväll!









Manesas egen drinkmixer, Markus!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner du samir?? :)

2009-06-10 @ 14:06:10
Postat av: Marre

Ja vi jobbar ihop!

2009-06-15 @ 14:15:45
URL: http://singelblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det samma LaUva som i Söderköping? Var har de öppnat?

2009-06-15 @ 20:06:34
Postat av: Marre

Ja det är samma. Det har öppnat på S.t persgatan mitt emot Maistro.

2009-06-15 @ 20:58:17
URL: http://singelblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha gud va roligt :)

2009-06-16 @ 15:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se