Hur kul är det att vakna med en borrmaskin i huvudet?

Jag är så "lycklig"! Renoveringsobjektet ovanför mig är nu sålt och självklart har renoveringen påbörjats. Viket rum har man börjat i? Sovrummet såklart som ligger precis ovanför mitt. Jag hatar borrmaskiner! Jag hatar hammare! Jag hatar renoveringar! Jag som verkligen behövde sova. Tur att det säkert bara renoverar på vardagar och låter oss sova på helgerna. Men nej vänta lite nu! Jag är ju aldrig ledig på helgerna bara på vardagarna, viket betyder att det kommer dröja flera månader innan jag får en sovmorgon igen. Någon som vill ha en inneboende? Saknar kärringen med hennes radio som bodde där innan....

Lite bättre känns det i alla fall när jag tittar ut genom fönstret och ser soooooool! Jag borde städa och packa upp men det tänker jag inte göra. Efter en semester som regnade bort så är jag skyldig mig själv att vara ute i solen idag så det är precis vad jag tänker vara!


                             


                                        Bara för att bli lite glad....

Kommentarer
Postat av: Micke

Flyttade tanten med radion sen??

2009-06-23 @ 15:43:48
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se