Ska jag fortsätta vara fjortis eller inte?

Nu måste ni hjälpa mig med en sak. Ingen stor sak för er kanske men för mig. Jag vet inte om ni har tänkt på att jag har hål i näsan (nästan ingen gör det) men jag har haft det sen jag var 14 år. Nu funderar jag på om jag kommit till en punkt i livet då jag inte vill ha det längre eller ej. Alla andra piercingar från ungdomen har redan rykt som det i naveln, tungan och nästan alla i öronen. Men om jag tar bort det i näsan så kommer det vara ett stort hål där istället (ett tredje alltså) så vilket är bäst/värst? En liten pärla men som ändå tillräcklig för att tänka på en fjortis eller som en gammal människa som vill leva kvar i ungdomen eller ett hål som visar att man en gång har varit där?

Vad tycker ni?



Har nog aldrig bjudit på en sån här osminkad bild förut men varsegod! Den nakna sanningen! Bara så ni vet så rynkar jag pannan extra mycket här.. för jag är inte sådär rynkig i vanliga fall... eller, ehh är jag det? Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag skulle föreslå att du behåller den. Jag har sett flera tjejer, som är äldre, som fortfarande har en del piercings. Men du passar med den där pärlan tycker jag :)

2009-06-15 @ 20:52:16
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har oxå en pärla i näsan och tycker det är snyggt även om det är fjortis!! KEEP IT!





kram

2009-06-15 @ 21:43:33
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.
Postat av: emma

Behåll den...Inget man tänker på super mycket i alla fall. Plus att jag tycker det är rätt snyggt puss o kram

2009-06-16 @ 16:50:42
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se