Jag har gått genom halva sverige!

Jag kände mig nästan lite som Snövit i sagan med samma namn imorse när jag vaknade. För när man sover på landet med fönstret öppet och fåglarna sjunger utanför så gör man det. Skulle vilja ha en väckarklocka med fågelsång för man blir på mycket bättre humör av att vakna av det än av att en spårvagn åker förbi utanför fönstret. Finns det? Annars borde någon uppfinna det!

Har passat på att utnyttja lantluften i en powerwalk på morgonen också. Inte för att en powerwalk på landet innebär några skogsvägar för mig (vill inte riskera att stötta på en äcklig orm på vägen) utan det blir mer gående på asfalt här än vad det blir hemma i Norrköping. Men det är fin natur runtomkring, önskar jag hade haft kameran med mig men det hade jag inte. Blev en ganska lång powerwalk, testade faktiskt vägarna genom två län till och med. Gick i både Östergötland och Sörmland, och ja självklart var de östgöta vägarna bäst!

Nehe dax att ta bilen och brumma till Katrineholm och hämta Erika nu då! 

                                                  


Har ju inga bilder på pappas dator så ni får en bild på den riktigt Snövit istället så får ni låtsas att det är jag :-)

Kommentarer
Postat av: ida

ser inte riktigt likheten där ;)

2009-06-18 @ 11:25:39
URL: http://mrsidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se