Jag började året med en rumpchock!

Ok jag lovade ju er att visa min pinsamma bild så här kommer den. Jag och Tyra satt för ett tag sen och kollade igenom en massa gammla kort när den här dök upp. Den är från nyår och jag hade inte sett det innan men när vi kollade på den så ser vi helt plötsligt att min klänning har ju fastnat i strumbyxorna! Och jag kan tala om att det märkte jag inte under kvällen så jag har alltså festat loss på detta sätt. Lyckat! Flera bilder efteråt visar även hur jag böjer mig fram och då kan ni ju gissa hur snygg jag måste ha varit bakifrån. För er som inte minns så var vi fyra tjejer och 10 killar som festade! Och nej det blev inget hugg den kvällen, förstår nu varför :-)

P.s Tänk på att kameran är tagen i en väldigt osmickrad vinkel, snett nerifrån, med en ballongkjol på, vilket förstorar rumpan enormt.. hmm...


                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se