Hur en tisdagskväll kan sluta!

Shit sista avsnittet av Desperate Housewifes igår! Såg nu det? Så bra det var. Men fan att det är slut nu vad ska vi då roa oss med på tisdagskvällarna? Självklart var vi ju tvugna att disskutera det här under lite vin på Tyras bakgård igår. Slutade dock med att Lisa demostrerade en vinpåse, Tyra kissar utanför sina grannar och jag hånglar med en gran! Ja en ganska vanlig tisdagskväll helt enkelt!



För er som inte vet så kan Lisa berätta att om man har en bag in box så kan man blåsa upp påsen för att få ut det sista av vinet och sen när man har druckit tillräckligt så kan man avnända påsen som sovkudde!




Tyra var bara tvungen att kissa men orkade inte gå in. Istället tänkte hon att hon skulle krypa in i den här busken. Jag undrar hur hon hade tänkt att få av sig byxorna om hon väl hade kommit in?



Och jag hånglade som sagt var med en gran. Inga kommentarer! Inget jag rekommenderar i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Linda

Hi hi vad söta ni är!

2009-06-17 @ 17:07:23
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Micke

Funkar verkligen det där med vinpåsen?? Jädrigt smart i så fall, verkligen nåt att tänka på om man ska på festival eller nåt haha

2009-06-17 @ 18:50:56
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se