En oplanerad fullspäckad dag!

Trots att jag är supertrött efter att ha stigit upp kl 8 imorse, har grym träningsvärk i benen efter en första runda runt strömmen på över en vecka och hungrig som fan eftersom kylskåpet är tomt efter en veckas semester så har jag haft en toppen dag. Har tagit en fika med Tyra och sen var vi och solade. Har nog till och med fått lite färg. Sen har vi bara softat lite hemma hos henne innan jag med skakiga otränade ben gick hem. Saknar att ha sådana här oplanerade dagar ibland när jag jobbar så mycket som jag gör. Men man får passa på när de väl komer att utnyttja de till max. Dagen är ju inte slut än, vem vet det kanske händer nåt mer kul?!

Men först något mindre kul, att packa upp! Har skjutit på de tillräckligt länge nu, det är bara att ta tag i det!


                       

Känns lite overkligt nu när man sitter instängd i sin lägenhet med alla bilar utanför att jag var vid havet igår. Älskar havet, ska nog bo vid havet någon gång! I alla fall en sommarstuga kanske? Någon som vill skaffa en sommarstuga med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se