Veckans......

Jag har kommit på en ny kategori som jag ska starta här. Den heter Veckans....... och är något roligt från veckan som har gått. Det kan vara allt från ett citat, en bild, händelse eller person, lite vad som helst som jag tycker är kul! Vad tror ni om det?

Den här veckan får det bli en bild. Såhär såg söta Moa ut när hon kom till jobbet en dag. Vi frågade vad hon hade gjort och hon svarade bara: "Jag har målat naglarna!"
Följdfrågan blev såklart: "Hur full var du då?"
Svaret? "Nej jag var helt nykter!"

Så roligt. Den absolut bästa nagellackmålningen jag har sett!  Moa du gjorde min dag!


           

Kolla speciellt in färgen som inte sitter på naglarna. Alltså den på tårna. Hur hamnade den där?


Kommentarer
Postat av: Micke

Kul kategori. Beskrivningen låter som min för kategorin "Kort och gott". Gillar såna här saker :)

2009-07-12 @ 20:49:32
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Lisa-Marie Gårdfalk

Tack de gjorde min dag med!!



Moa kanske är lite stressad av sig eller behöver glasögon...



2009-07-13 @ 09:03:00
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/
Postat av: Ägaren av tårna

HAha, är ägare av ett par gllajor och var stressad



det kanske skulle fungerat bättre om jag var full ?? ;P

2009-07-14 @ 13:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se